جمعه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۸

توضیح ضروری

از بازدیدکنندگان و خوانندگان گذری تقاضا دارم توجه فرمایند

اول، کامنتهای تیپ "وبلاگ زیبایی داری دوست عزیز، به من هم سر بزن" پابلیش نمی‌شوند. زحمتی نکشید که بعد باعث گله گذاری شود

دوم، بسیاری از خوانندگان دوست‌دار من یا وبلاگم یا هر دو، پیوند می‌زنند وبلاگشان را به دنیای بهتر من، بی آن که منتی گذارند بر سرم. گاهی کاملا اتفاقی خبردار می‌شوم و ممنون می‌شوم، کیست که از این لینک شدنش به جای دیگر، که یعنی دوستش داشته‌اند، خوشحال نشود؟ اما بعضی بازدیدکنندگان، بیشتر گذری، پیوند می‌زنند به من، در برابر به جد می‌خواهند که متقابل عمل کنم. گله نکنند از من، خواهش می‌کنم، وقتی چنین نمی‌کنم. تم اصلی وبلاگ من موسیقی است، با موارد استثنایی غیر آن. بسیاری از وبلاگها را بسیار دوست دارم و هر روز یا حتی روزی چند بار باز می‌کنم و بی‌صبر انتظار مطلب جدیدشان می‌کشم. ولی لینک دادن به همه آنها (به طور معترضه، مثل بعضی وبلاگها که در حاشیه دهها لینک دارند) تابلوهای پزشکان عمومی تهران را به خاطرم می‌آورد: اطفال، داخلی، ترک اعتیاد، ختنه

تا بکاهم از تلخی این دو خط یادداشت، سخن قصاری شنیدم، بازگو کنم برایتان... به یکی از معلمان رانندگی معروف و خوشنام شهرمان برخوردم، گفتم شنیده‌ام کارت بی‌نقص است و با دل‌سوزی و تسلط کامل. گفت، با لهجه جنوبی، آخای مهندس، می‌خواهیم شب که به خانه می‌رویم یک استکان ودکای حلال بخوریم!... شاد باشید

5 نظر

Blogger Mostafa نوشته

وبلاگ زیبایی دارید جناب فاریا،
ممنون که گاه به ما هم سر می زنید.
امیدوارم مشمول حذف کامنت نشوم.
:)
راستی یک پرسش: کسی که نوک انگشت اشارهٔ چپش را بریده، چگونه بر ساز زهی انگشت بگذارد؟
شاد باشید و سلامت.

۶ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۳۳  
Blogger فاریا پیربازاری نوشته

ممنونم، مصطفای عزیز. بیشتر از "گاه" سر می زنم به شما! داستان نوک انگشت جدی است واقعا؟ اگر بله، چیزی به عقلم نمی رسد، راستش. شاید بتوان چیزی مثل انگشتانه خیاطی خانمها برایش ساخت، قدری لطیف تر، ولی بی تردید مانعی خواهد بود برای نوازندگی جدی

۶ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۰۶  
Blogger Mostafa نوشته

ممنونم از لطفتان.
در مورد نوک انگشت، راستش بله، جدّی است. البته بریدگی سطحی است، اما در جای ناجوری است. باید ببینم چه کارش می شود کرد. بابت راهنمایی سپاسگزارم.

۷ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۰:۱۶  
Anonymous پوريا نوشته

سخن جالبي بود. گاهي ودكاي برخي حلال تر است از شير مادر برخي ديگر.

۷ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۲:۱۰  
Anonymous نيلوفر نوشته

سلفارياي عزيز.راستي شما هم پلي تكنيكي هستيدارادتم به شما بيشتر شد.موفق باشي.اينطور كه از كامنتي كه برام گذاشته بودي متوجه شدم شما هم خانومتون تو لاتاري امسال برنده شده؟ما منتظر يزا بولتن سپتامبر هستيم تا ببينيم تا چه ماره اي كارنت مي شه.
موفق باشي

۹ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۴:۰۰  

ارسال یک نظر

خانه

Online dictionary at www.Answers.com
Concise information in one click

Tell me about: