دوشنبه، خرداد ۰۷، ۱۳۸۶

گپی با خواننده

یک، بعد از ماهها ای-دیوان را به‌روز کردم، با چند شعر از دوران زیبای جوانی. ببینید

دو، نمونه‌ای از اجراهای فوق قشنگ زنده‌یاد ژاکلین دوپره در وبلاگ انگلیسی گذاشتم، با خلاصه‌ای از شرح احوالش به نقل از ویکی‌پیدیا. اگر مثل من از مدخلهای طولانی و گاه بی‌ربط این فرهنگ بی‌حوصله می‌شوید، این خلاصه مطلب بد نیست. ببینید

سه، خوشحالم که از حوالی ماه دوم 2007 هفته‌ای پانصد خواننده داشته‌ام، متوسط. کیست که از این قصه خوشحال نشود، جز به ژست؟! راستش نمی‌دانم علت این افزایش چیست، و چرا از اوایل فوریه امسال این فرخنده فال برایم آمده، ولی مسرورم علی‌ای‌حال

چهار، از همان روزهایی که تعداد بازدیدگر زیاد شده، چه در کامنتها و چه در ای‌میلهای بی‌شمار، می‌خواهندم زودتر به زود مطلب جدید انتشار دهم. نمی‌توانم. کارم این نیست. وصله‌ای هستم به وبلاگهای خوب موسیقی مثل "آرشه" و مجله‌های عالی موسیقی مثل "گفت وگوی هارمونیک". اجازه دهید من هم این گوشه به نان و ماستم دل‌خوش باشم، و با همین تعداد خواننده شاد بمانم

پنج، نمی‌توانم نگویم، دوستان امریکایی بعد از پست "ایالات متحد" ناراضی شدند از مطلب. من فقط شرح دیده‌هایم را دادم از یک شهر کوچک مرزی، و هرگز نتیجه نگرفتم که پس امریکا بد است و کانادا خوب و کذا. مثل آن است که کسی با دیدن علی‌آباد علیا بگوید ایران بد است یا خوب! تردید ندارم بلادی که دوستان مرفه ساکنند در ممالک متحد، یکی بهتر است از دیگری

2 نظر

Anonymous ناشناس نوشته

سلام دوست عزيزديروز در بلگ آرشه بودم كه گفتم به بلاگ شما هم سر بزنم
بعضي مطالب واقعا جالب بود
و همينطور اولين شعرتون
من خودم هم موسيقي كار مي كنم و به ادبيات علاقه دارم مخصوصا اشعار اخوان و پابلو نرودا
به هر حال خوشحالم كه افرادي مانند شما وجود دارند كه براي جلوگيري از نابودي هنر مخصوصا در ايران جلوگيري مي كنند
آخرين برگ سفر باران اين است كه زمين چركين است.......
شاداب

۸ خرداد ۱۳۸۶ ساعت ۴:۱۴  
Anonymous ناشناس نوشته

فاریا عزیز
بیایید دنیای بهتری بسازیم،فوق العاده برازنده این سایت و برای همه هنردوست ها و کسانی که فرهیخته هستند منبع اطلاعات فوق العاده مفیدی هست
و از همه زیباتر این که شما با عشق تمام دانسته ها و علمی را که دارید در اختیار ما قرار می دید.
برای خیلی ها این مطالب گوهر و مطمئنا همه ما خواننده های این بلاگ ارزش مطالبت را می دانیم
من می دونم که این قسمتی از زندگی و عشق تو که به همه ما می بخشی
یادداشتهای روزانه" هم تمام عشق
از ویدای عزیز هم تشکر می کنم
سمیه

۹ خرداد ۱۳۸۶ ساعت ۱۴:۴۴  

ارسال یک نظر

خانه

Online dictionary at www.Answers.com
Concise information in one click

Tell me about: